vineri, 22 iulie 2011

AS VREA !


as vrea sa fiu eu, cerul
ca sa-ti arat misterul.
as vrea sa fiu un nor
sa te duc prin lume calator.
as vrea sa fiu o floare,
sa-ti astern petale sub picioare.
as vrea sa fiu eu luna,
sa-ti impletesc in par cununa.
as vrea sa fiu eu soare,
sa ma joc cu pleoapele tale.
as vrea sa fiu iubirea,
sa-ti daruiesc pe veci nemurirea.

  RODICA CERNEA 


CĂLĂTORULE

Te plimbă străine prin lumea de vise
şi spală-ţi privirea de gânduri ucise.
Lasă-ţi şi-un dram de noroc în pahar,
iar casă, … ridică-ţi, doar la hotar!

Fereastra, lumina din clarul de lună,
iar uşă, ochiul deschis, în marea furtună!
Patul, nuferi mai albi decât tu ai visat
şi sufletul meu aşteaptându-te, înfrigurat!



Las-acum marea, să plângă în noapte
şi bucură-ţi ochiul cu valuri, cu şoapte,
striveşte-i nisipul cu pas ferm, dar uşor
şi prinde-mă-n braţe, fremătânde de dor!

Culege spre seară din fructul luminii
şi-adună-mi omătul, din curăţenia firii!
Revarsă-ţi iubirea peste ‘ntreg trupul meu
să uit de durere când am sufletul greu!

Rodica Cernea
Galati

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu