duminică, 10 iulie 2011

ACESTA E DESTINUL!


Eu ma strecor in gandul tau
si-ncerc sa-ti spun
cat mi-e de dor,
de pasi domoli pe nesfarsitele alei
de sarutari si-mbratisari.

Cand ma privesti imi amintesti
de cer senin de vara,
de curcubeu,
de zori,
de seara.
Covor de frunze aurii ce se astern,
sub pasii mei,
sub pasii tai
ce naste muzica de toamna.

E noaptea mea,
e noaptea ta,
e noaptea celor ce viseaza.
Visad, iubind, zambind, ca doi copii in noapte,
ne sarutam, ne-mbratisam,
nimic nu ne desparte.

Doar luna prietena, ne insoteste.
e candelabrul noptii, e lumina,
e sfatuitorul, e destinul.

Doar eu si tu,
doar ea si noi
sub raze blande, tremurate,
visam la ce vom fi, visam in noapte.

Doua destine,
doua inimi,
inlantuiti, ne contopim si ne unim,
vom fi doar unul...
acesta e destinul.
Rodica Cernea 

Destinul este propriul nostru caracter.[Octavian Paler]

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu