marți, 28 iunie 2011

ARIPI DE SUFLET







Aripi de inger 

Unii oameni au reusit sa-mi schimbe cursul vietii. I-am intalnit in momentele de cumpana ale vietii mele... oameni frumosi, oameni-inger, care au reusit sa-mi inalte sufletul prabusit. In preajma lor am mereu zambetul pe buze si toate grijile par a disparea din sufletul meu de muritor. Oameni simpli, cu dorinte marunte dar care s-au schimbat in momentul in care au invatat sa primeasca mai multa iubire decat pot duce si sa ofere mai multa dragoste decat e omeneste posibil. Oameni frumosi care ma fac atat de fericita. Am invatat sa fiu la randu-mi frumoasa. Pe masura ce am primit si am oferit iubire mi-au crescut aripi de inger. Micile bucurii ma inalta acum mai sus, micile necazuri nu mai pot sa ma doboare.
Visul, speranta fac parte din viata mea. Am deschis si am inchis usi ale sufletului in secunde, ani, lacrimi si zambete. Am trait toata viata sub semnului neintelesului amar, ca sa pot sa-mi strabat restul drumului prin viata, avand curaj sa spun ce simt. Nu ma tem sa spun "te iubesc", nu mi-e rusine sa spun adesea "iarta-ma". Sunt lucruri care se vad cu ochii, se pot simti cu inima, dar nu se pot exprima in cuvinte. Suntem ca niste frunze in vant... gresesc ca as vrea sa fiu ultima frunza care atinge pamantul? Inchid ochii si ma las purtata de vant. Gandul neinfricat si neobosit cutreiera cararile infinitului si intorcandu-se acoperit de pulberea stelelor, tine nestinsa flacara pasiunii de a intelege, de a iubi.Publicat de coryta 


Viziune

Soseşti în zbor. Lumea dispare.
“Iată-mă!” îmi spui şi mâna mi-o dai.
În ochii tăi largi sunt Alpha şi Omega,
Tăcut şi mirat în faţa mea stai.
O briză prin păr. Îmi spune că sunt.
Clepsidra-mi picură ultimul bob.
Grăunţele timpului toate-s la fund
Dar vocea-ţi răsună. Îmi spune: “Eşti om!”
Paharul vieţii, de-argint, din mână mi-l iei
Pământul cel nou din el să se nască.
Trăiri pe grăunţe, cu suflu-ţi le-amesteci
Pe cerul turcoaz, în lumina firească valueperson
Doar vise cu mare drag!
O seara placuta.

Un comentariu: